donderdag 26 september 2013

Nieuwe pagina - www.tinekeveenstra.nl

Dag lieve volgers,

Vanaf morgen, 27 september '13, (eind van de middag) gaat deze blog helemaal over op www.tinekeveenstra.nl. Tot op heden stuurde deze link je door naar de blog waar je nu op aan het lezen bent maar vanaf morgen, 27 september '13, komt er een nieuwe pagina. De huidige pagina (itp-tineke.blogspot.nl) zal uiteindelijk alleen voor mij privé zichtbaar blijven zodat ik de geschreven berichten kan bewaren. Overigens zijn alle berichten ook overgezet naar de nieuwe pagina hoor, maar ik heb zoveel tijd gestoken in deze blog en er staan zoveel reacties op die niet mee over konden dat ik dit plekje op het net graag wil bewaren...

Voor iedereen die mij dus wil blijven volgen, vanaf morgen (einde middag) - www.tinekeveenstra.nl

Graag tot ziens op tinekeveenstra.nl

Veel liefs,

Tineke

2 opmerkingen:

cara pemesanan zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
gabriel zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.