vrijdag 10 mei 2013

Nieuwe website(s)

Afgelopen week werd het dan eindelijk bekend gemaakt... Onzichtbaarziek.nl krijgt een nieuwe website en deze wordt gemaakt door Iwink, een webdesign bedrijf in Groningen. Hieronder zie je het persbericht wat verscheen op zowel de website als de Facebook & Twitter van Iwink. 

Wat niet in dit persbericht vermeldt staat maar wat wel gaat gebeuren is dat Iwink ook mijn weblog gaat vernieuwen. De link tinekeveenstra.nl bestaat al en linkt nu door naar deze weblog. Straks zal tinekeveenstra.nl ook een op zichzelf staande website zijn. Wanneer deze site precies wat opgeleverd weet ik niet. Waarschijnlijk tegelijk met de nieuwe website van onzichtbaarziek.nl en dat is op 27 september 2013. Twee nieuwe websites dus. Echt iets om naar uit te kijken!  

Het is nog even geduld hebben maar ik heb er ontzettend veel zin in. Tellen jullie met mij af? 

Liefs, Tineke



3 opmerkingen:

rolstoelmuis zei

Geweldig Tineke, wat gaaf en wat heb je al veel bereikt. Om trots op te zijn en dat ook nog naast alle ellende. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar beide sites en kan eigenlijk niet wachten. Heel veel succes en hou je taai!
liefs, Riet

Anoniem zei

Top! En veel succes!!
Wij tellen met je mee af en zijn erg benieuwd naar het resultaat! :-)

Anoniem zei

Gefeliciteerd, Tineke. En veel sterkte en wijsheid met een beslissing nemen over je dilemma.

Hartelijke groet,
José.