zondag 2 december 2012

Online housewarming

Inmiddels woon ik alweer in maand in het huisje dat iemand bekend staat als 'Casa del Tineke'. Ik heb een tijdje terug een blog geschreven inclusief foto's over hoe het er was toen ik de sleutels kreeg en tijdens de verbouwing. En bij een nieuw huis hoort een housewarming natuurlijk. Dus bij deze een online housewarming. Zo kunnen jullie even zien hoe het eruit ziet na de verbouwing en al het verven en behangen. Want wat zitten er een hoop klusuurtjes in dit huisje maar wat is het mooi geworden (al zeg ik het zelf)... 







Dit is dus het eind resultaat. Op de kast staan inmiddels alle kaartjes en cadeautjes die ik gehad heb (ontzettend lief!!) en in de keuken is een nieuw aanrechtblad + kraan gekomen. Naast de slaapkamer is er in het huisje nog een extra kamertje over. Dit kamertje was de enige die nog geen doel had. Iedereen die tijdens het klussen op bezoek is geweest gaf zijn of har mening of wat het zou moeten worden: logeerkamer, kantoortje met computer gelegenheid, inloopkast, hobbykamertje, enzovoort, enzovoort. Ik twijfelde tussen logeerkamertje en inloopkast. Totdat ik erachter kwam dat het bankje die bij de eethoek staat een slaapbank is. Het is dus een inloopkast geworden. Een geweldig ding! Deze krijg ik helaas niet mooi op de foto omdat de ruimte iets te klein is.
Het moeilijkst om uit te zoeken waren toch wel de bank en het bed vond ik. Ik ben veel thuis en maak een hoop gebruik van allebei dus dat moest gewoon goed zijn. Uiteindelijk liep ik per toeval bij een bouwmarkt tegen een mooie en fijn zittende bank aan. Het bed is een waterbed geworden. En wat heb ik een plezier van dat bed. Ik wil het niet te hard roepen maar in de maand dat ik nu in dit bed slaap heb ik nog maar 2 of 3 keer niet kunnen slapen van de pijn. Dat was op mijn oude bed soms wel 3 dagen per week. De pijn is hetzelfde maar het bed past zich veel beter aan aan mijn lijf. Het bed is ten alle tijde 28 graden en vormt zich precies naar je lijf. Ik zei al ik wil nog niet te hard roepen want er kunnen zo een paar mindere nachten komen maar tot nu toe is dit bed ├ęcht het best besteedde geld in tijden.

Pronkstukjes in het huis vind ik het televisiekastje, het bijzet tafeltje, het waterbed en de inloopkast. De kast is helemaal geverfd en gepimpt en het tafeltje is handgemaakt door een vriend. De inloopkast... ja voor de vrouwen onder ons. Do I need to say more? Het hele huis is mooi hoor maar dat zijn wel de stukken die eruit springen vind ik.

Het woont hier tot nu toe heel erg fijn. Ik krijg hulp in de huishouding 1,5 uur per week. En ook mijn ouders springen af en toe bij. Dat is precies genoeg. Zo is het goed te doen. Ik wil iedereen een fijne december feest maand wensen en mocht je mijn huisje in het echt willen bewonderen dan kan dat natuurlijk altijd. Neem dan even contact met me op.

Liefs Tineke

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Superleuk!

X Merlin

Heldinne zei

ziet er supergezellig uit!

Margreet Joustra zei

Lieve Tineke,

Wat is je huisje mooi geworden zeg. Helemaal je eigen stijl. Het is zo heerlijk om een plekje voor jezelf te hebben. Je kunt er met recht trots op zijn meis. En ik kom je inloopkast natuurlijk wel in het eggie bekijken hoor. Maar dat wordt in het nieuwe jaar. Deze maand heb ik het 1 en ander te doen.Maar jij zal het ook ongetwijfeld druk hebben. Ik hoop dat je heel lang mag genieten van je huisje.

Liefs Margreet Joustra
xx

Nak van Dartel Berkhey zei

Je hebt er een feestje van gemaakt, wat een leuke housewarming ;) !!

Adinda zei

Wat ziet het er leuk uit Tineke! En wat ontzettend fijn dat je bed zo lekker ligt. Ben heel blij voor je!

Lobke zei

Het ziet er super uit Tineke! Heerlijk zo je eigen stekje :) Geniet ervan!

Amanda Tuinstra zei

Het ziet er leuk uit Tineke.
Hoop dat je eindelijk tot rust kan komen.

Groetjes
Amanda