zondag 26 augustus 2012

Winnaars weg-geef-actie

Dag lieve bloggers,

De winnaars van de win-actie zijn bekend en hebben inmiddels een email gehad. De inzendingen waren zo bijzonder en vaak zo ontzettend lief geschreven dat het kiezen niet meeviel. Daarom heb ik een onafhankelijke partij laten kiezen. Mijn moeder. Hier zijn de volgende winnaars uitgekomen:

Boek Komt een vrouw bij de dokter - Eva Decantere
Boek Unlimited - Betty Hamstra
DVD 50 first dates - Amber en Karin Stoop
Parfum van Christina Aguilera - Marjan Bijlenga 

*Er waren geen emails voor de DVD hairspray en de bon van Ariane Inden dus deze hebben we niet weggegeven.

Voor de mensen die gewonnen hebben. Gefeliciteerd! Geniet van jullie kadootje. Ze zijn inmiddels op de post dus ze zullen deze week wel aankomen. Laat (als het lukt) even weten of het pakje goed aangekomen is. Alleen van Eva heb ik nog geen email, dus Eva als je dit leest stuur even een mailtje met je adresgegevens. 


Voor de mensen die een email gestuurd hebben maar niet gewonnen hebben... Ik vond jullie emails geweldig. Er zaten zulke lieve berichtjes tussen! Het was ontzettend moeilijk kiezen. Ondanks dat jullie niet gewonnen hebben wil ik jullie wel heel erg bedanken voor het meedoen. 

Het doen van deze actie heeft mezelf een heleboel plezier opgeleverd! 

Veel liefs Tineke

Geen opmerkingen: