woensdag 15 augustus 2012

Weg-geef-actie

Deze actie is inmiddels gesloten. De winnaars kunnen binnenkort een email verwachten. 

Vandaag vier ik mijn 5 jarig jubileum. Mijn ziek-zijn-verjaardag. Deze datum is spontaan maar ongewenst ontstaan toen ik, vandaag alweer 5 jaar geleden, officieel gediagnosticeerd werd met mijn bloedziekte ITP. Een klein jaar later volgende de diagnose Syndroom van Sjögren. Het is misschien wel een beetje raar om iets wat je leven helemaal op zijn kop heeft gezet te gaan vieren maar ik ga het toch doen. Ik heb een tijdje nagedacht over wat nou leuk is om te doen. Iedereen op taart trakteren is heel onhandig en een feestje geven is wel wat overdreven. Ik moest iets hebben wat bij een weblog past en net even anders is dan de normaal. Toen kwam het idee van een kleine weg-geef-actie. Ik geef dus ter ere van mijn 5e ziek-zijn-verjaardag wat spulletjes weg vandaag.

Hoe gaan we dit aanpakken
Ik zet in deze weblog fotootjes van wat ik weg geef. Zit er iets tussen wat je graag wil hebben stuur dan een email naar: tineke.veenstra@hotmail.com onder vermelding van: weg geef actie.
Zet in deze email duidelijk wat je graag zou willen hebben + je voor en achternaam. Aanmelden voor meerdere producten is toegestaan! 

Sluitingstijd actie
Deze actie loopt één week lang t/m woensdag 22 augustus middernacht. Daarna zal ik alle inzendingen bekijken en de winnaars krijgen een email van mij.  

De producten


1. Unlimited het boek 'Chronische boek zonder beperkingen'
2.  Film editie boek 'Komt een vrouw bij de dokter'


3. DVD 'Hairspray'
4. DVD '50 First Dates'


5. Parfum van Christina Aguilera 'By night'


 6. Een beauty school workshop t.w.v. €50 bij Ariane Inden


Dit is natuurlijk éénmalig en alleen voor mijn 5e ziek-zijn-verjaardag vandaag. Ik hoop dat ik een aantal bloglezers blij kan maken met een van mijn weg-geef-kadootjes. Schroom niet om te mailen daar is het voor bedoeld deze week!

Veel liefs,

Tineke 

6 opmerkingen:

Maryse zei

Jeetje Tinneke, wat lief van je! Maar zou het liever andersom doen! Jou iets geven! Kan dat ook? :) Ik hoop dat je er mensen heel erg blij mee maakt, wat een topper ben je! Super gebaar :) Liefs, Maryse

Anoniem zei

He Tineke!
'Gefeliciteerd', ik heb de laatste tijd weinig gereageerd.. druk druk druk. Maar ik lees je blogs wel en ik heb veel respect voor de manier waarop je met je ziektes omgaat!
Dat wou ik even kwijt ;)
Liefs Merlin

Hielkje Hamstra zei

Je pakt het positief aan , en dat vind ik heel goed van je. Ik vind dat jij in dit geval iets verdient, bij deze zet ik jou in het zonnetje!!!! Chapeau!!!
liefs Hielkje

Maartje zei

Wat een hartverwarmend idee,
je tovert een glimlach op mijn gezicht.

Dat is jouw cadeautje aan mij vandaag!

Dank je wel daarvoor :-)



Alle liefs,

Maartje

Inge zei

Hoi Tineke, destijds heb ik je gezien bij het programma je zal het maar hebben. Toevallig kwam deze week op de site " onzichtbaar ziek" uit. Helemaal top! Zo herkenbaar allemaal:) zelf ben ik helaas ook chronisch ziek. Maar net zoals jij ga ik niet bij de pakken neer zetten. Het leven heeft nog veel te bieden. Diep respect hoe jij er mee omgaat, want je bent veel zieker dan ik!

Jij verdiend een cadeautje:) erg lief dat je dit voor je lezers wil doen!

Lobke zei

Heerlijk die U-turn naar positiviteit ;)