zaterdag 5 mei 2012

Stemmen

Marktplaats geeft een camper weg en iedereen mag meedoen in de race voor deze prachtige camper. Via Twitter kwam ik in aanraking met deze actie en je wordt toch meteen verliefd op deze mooie camper? Ik begon direct met fantseren. Wat zou het mooi zijn als we een camper zouden hebben voor onzichtbaarziek.nl. Dan konden we door heel Nederland touren zonder dat we ons zorgen hoeven te maken over een rustplaats onderweg of dat alle materialen voor goeie verzorging van de teamleden wel in de buurt zijn. Denk bijvoorbeeld aan een toilet, bed, medicijnen en nog veel meer.

Het zou toch geweldig zijn. Een camper voor al onze vergaderingen, meetings, flyers acties, bezoekjes aan mensen die met ons samen willen werken, beurs bezoeken en ga zo maar door. Het zou een grote uitkomst zijn!


STEM hier op onze camper

Eigenlijk haat ik het om mee te doen aan wedstrijden en vervolgens mensen om stemmen te vragen. Voelt niet echt lekker. Voelt als bedelen. Alleen deze keer maak ik samen met het team van onzichtbaarziek.nl een uitzondering. Willen jullie ons helpen in de race om de camper? STEM dan asjeblieft op ons. Het is maar één klikje, twee seconden van je tijd. Je kunt stemmen tot en met 10 mei aanstaande! 

Ik beloof jullie hopelijk nooit meer te veranderen in iemand die gaat bedelen om stemmen maar ik hoop dat jullie deze eenmalige uitzondering kunnen waarderen. 

Alvast heel erg bedankt!!

Liefs Tineke

2 opmerkingen:

Karin zei

Ik heb gestemd! Maar mag ik dan ook een keertje in de camper slapen. Lijkt me zo leuk ;P.

Tineke Veenstra zei

Jij altijd Karin! Dat is beloofd.