maandag 13 februari 2012

Teksten die vragen oproepen.

Naast dat ik zelf een blog schrijf lees ik natuurlijk ook weleens wat. Niet iedereen heeft dezelfde schrijfstijl. Ik stel trouwens voor dat we dat vooral zou houden overigens, maar ik lees weleens stukjes die bij mij eerder meer vragen oproepen dan dat het duidelijkheid schept. Op zulke momenten vraag ik me weleens af wat voor beeld ik eigenlijk aan jullie geef via mijn blog. Roepen mijn stukken misschien ook meer vragen of onbegrip op?

Ik schrijf veel en ben ook vrij open over wat ik heb. Je mag mij wat dat betreft ook alles vragen wat je wil. Daar zal ik niet moeilijk over doen. Maar er blijft natuurlijk ook altijd een stukje dat je privé wil houden. Gewoon omdat je graag nog wat eer aan jezelf wil houden denk ik. Ik weet niet wat dat is dat gaat automatisch. Je schrijft daarom natuurlijk ook nooit alles in een blog. Dat zal ook gelden voor de blogs die ik lees waarbij ik achteraf weleens meer vragen dan antwoorden heb. 

Toen bedacht ik dat ik misschien eens een blog moest maken om mensen de kans te geven een vraag te stellen. Misschien krijg je van mijn blogs ook wel meer vragen dan antwoorden. Of schiet er elke keer weer een bepaalde vraag door je hoofd. Nou bij deze mag je alles vragen en ik zal (bijna) alles beantwoorden! Zal er dan een blogje aan wijden als er überhaupt iemand iets vraagt.

Benieuwd of ik ook vragen opwek. Als er geen reactie komt moet ik er maar vanuit gaan dat ik heel duidelijk ben, hahaha! Ik ben benieuwd... kijken of er iemand iets vraagt of iets wil zeggen over deze blog. 

Liefs Tineke

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, nee een vraag heb ik niet. Ik lees gewoon graag je blog (soms denk ik wel eens: wat duurt het lang eer er weer iets nieuws op staat, haha). Ik vind juist dat je heel uitgebreid schrijft! Vooral omdat ik ook ITP-er ben is ieder stukje info altijd meegenomen. Ik heb het er ook wel eens over met mijn vader en/of oom, welke ook ITP hebben (hoezo niet erfelijk?)
Gr Maureen

Lianne zei

Hey Tineke,

Leuk dat je op mijn verjaardag een blogje hebt geschreven haha. Vragen heb ik ook niet en anders stel ik ze wel hè :D. Ik vind je manier van blog schrijven fijn omdat het gewoon duidelijk is! Ga zo door! :)

Liefs,
Lianne

Anoniem zei

Hoi, ik volg je blog inderdaad ook. Heb soms als ik één van je berichten lees weleens van "kom op, je kan het!"
Verder weet ik uit eigen ervaring dat het heeeel moeilijk is om aan anderen duidelijk te maken hoe het is om "ziek" te zijn.Moeten we ook niet altijd willen doen, denk ik...
Veel suc6!!!

Anoniem zei

VRAGEN??? GÉÉN VRAGEN!!!
JE BLOGS ZIJN ZO DUIDELIJK ALS MAAR KAN!

GROET, JOSÉ.