maandag 19 december 2011

Locatie

Iets later dan verwacht, maar dan nu toch echt het moment van 't verklappen van mijn locatie. Ik denk dat veel hem al wisten maar voor degene die het nog niet geraden hebben: Ik heb genoten van een heerlijke 10-daagse vakantie op het prachtige Lanzarote. Wat was het geweldig daar! Eenmaal geland scheen de zon meteen vol op mijn gezicht en kon ik genieten van palmbomen en het prachtige landschap. Ja ik kan inmiddels landschappen waarderen. Oftewel ik begin ernstig bejaard te worden. Nee serieus Lanzarote is echt heel mooi... Dat waardeert elke 21 jarige!


Foto Impressie







Dit zijn een paar foto's van de 450. Ik kon mezelf niet inhouden alles was zo mooi. Daar hadden trouwens meer mensen last van. Tijdens het kameel rijden maakte mijn moeder zoveel foto's dat als je ze snel achter elkaar bekeek je het idee kreeg naar een filmpje te zitten kijken. We hebben bijna elke dag wel iets bekeken en soms zelfs meerdere dingen op één dag. Hoogtepunten vond ik het kameel rijden, het weer, Jameos del Aqua en onze poging tot snorkelen. Dit laatste bleek een beetje tegen de vallen. Mijn vader verloor de snorkel op de bodem en moest een beroep doen op zijn duikkunsten. Uiteindelijk is het gelukt om nog even te snorkelen maar je kreeg het toch Spaans benauwd van dat ding. Als je er ook nog bij wilde zwemmen werd je gewoon zwart voor je ogen. Dan maar stilstaan en snorkelen! Ik had geluk, er kwam net een schooltje zwart wit gestreepte vissen voorbij. Echt heel bijzonder. Kortom het was echt een super mooie vakantie. Met mij ging het lichamelijk erg goed. Ik had een engelse brief meegekregen van het UMCG "just in case". Gelukkig heb ik die niet nodig gehad. Ik ben ook niet opgepakt vanwege pillen smokkel. Wat mij heel erg verbaasde aangezien mijn handbagage van 10 kilo voor de helft vol zat met medicijnen. Het klimaat was echt top. Ik had minder pijn en meer energie. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was gewoon een top vakantie. Ik zou zo terug willen...

Liefs Tineke

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat super fijn Tineke! Je zou moeten overwinteren in een warm land!

Merlin