dinsdag 19 juli 2011

Onzichtbaar ziek online!

Hallo lieve bloggers,

Het staat hier ietsje later dan gepland maar eindelijk is www.onzichtbaarziek.nl online! Vanaf vorig jaar oktober ben ik begonnen met de site en nu is hij dan ├ęcht online. Het heeft veel tijd en energie gekost maar gelukkig is het met de nodige hulp toch gelukt.
Daarvoor wil ik overigens een aantal mensen in het speciaal bedanken:



Allemaal ontzettend bedankt! Zonder jullie was het niet gelukt. Daarnaast natuurlijk ook nog iedereen die een ervaringsverhaal geschreven heeft, en ons steunt/gesteund heeft op wat voor manier dan ook!

Ondertussen wordt er al volop reclame gemaakt voor ons initiatief. De eerste oplage visitekaartjes wordt zelfs kosteloos gedrukt door Q-promotions drukwerk uit Tilburg. Ook zijn we bezig om de site te laten linken door de grotere stichtingen. (Denk bijvoorbeeld aan diabetesfonds, reumafonds, astmafonds, patientenverenigingen etc.) 

We hopen dat veel mensen plezier mogen hebben van de site! 
Overigens praat ik in de we vorm omdat ik vind dat de site ontstaan is met hulp van meerdere mensen. En ook nu wordt de site ondersteund door een aantal mensen die achter mij staan en willen helpen. Vandaar dat ik praat in meervoud omdat we het gewoon met zijn allen doen en ik niet in mijn eentje! 

Ga maar snel kijken op de site! 

Later weer een blog over mij en hoe 't met me gaat! 

Liefs Tineke

PS: Helpen jullie ook met het bekend maken van ons initiatief? Plaats de link op een forum, of op je eigen site! En laat het horen aan wie het maar horen wil dat onzichtbaarziek online is! 

2 opmerkingen:

lisanneleeft zei

Ik had al even gekeken en het ziet er echt tof uit! Je zal er zelf ook wel trots op zijn :)
Misschien schrijf ik er nog eens een artikeltje over op m'n blog want ik ben zelf natuurlijk ook onzichtbaar ziek!

Astma Fonds zei

Wat een goed initiatief, Tineke! Veel mensen met een onzichtbare aandoening kampen met onbegrip over hun ziekte. Astma, COPD en zeldzame longziektes bijvoorbeeld zijn aan de buitenkant niet altijd zichtbaar, maar zorgen wel voor veel gedoe. Zoals Lisanne zegt, je mag trots zijn op je site. Heb je trouwens al eens gekeken op www.iemandzoalsik.nl? Een nieuw sociaal netwerk voor mensen met een chronische aandoening. Nu nog in beta... Benieuwd wat je ervan vindt!