maandag 4 april 2011

Even bloggen

Zó, tijdje even geen nieuw bericht. De tijd was er niet maar het nieuws ook niet echt. Niet dat het nieuws er wel echt is maar anders valt er zo'n gat hier. Of eigenlijk mag ik dat niet zeggen want de laatste keren dat ik dat stiekem zei kwam er daarna een heleboel ellende...

Heb twee ontzettend leuke weekenden achter de rug. Ik ben met een vriendin naar Ilse de Lange geweest was echt SUPER GAAF was. Zo mooi. De hele beleving in zo'n stadion (Gelredome) is veel mooier dan een cd'tje natuurlijk. Was echt top. Afgelopen weekend twee avonden bij vriendinnen thuis gezeten wat ook erg gezellig was. 



Update:
Na een klein probleem met revalidatie heb ik mijn "hulp" deels naar Groningen laten verplaatsen. Nadeel is dat ik daar dus wat vaker naartoe moet reizen. Maar ze weten daar meer van mij en ik ben daar erg tevreden over hoe ik geholpen wordt. Nadeel is dan af en toe een keer extra naar Groningen maar dat moet ik er dan maar voor over hebben. 

Morgen is weer zo'n ritje UMCG. Dit keer naar de kaakchirurg en bloedprikken. De laatste keer heb ik een uur zitten wachten op de dokter die een vrije dag had. Nou kan ik daar wel om lachen aangezien dat weer echt zo'n typische situatie voor mij is. Ga hem er morgen wel even mee pesten. Kijken wat ie zegt. Die draait door volgens mij aangezien er al vaker dingen mis gingen bij mij en hij zich daar heel erg aan irriteerde. Ik hoop dat dit de laatste controle is. Dit is namelijk nog steeds controle nadat ik een ontsteking in mijn mond heb gehad in de week van 15 februari. 

Daarna nog even bloedprikken. Moet eigenlijk elke maand maar dat is er de laatste tijd een beetje bij in geschoten. Altijd wel even spannend of het wel weer goed is. Helemaal nu Rituximab zijn beste tijd gehad heeft. Ik zie af en toe wel plekken en soms weleens wat bloed uit mijn neus maar de vorige uitslagen waren nog steeds goed. 

Deze week mag er geen slecht nieuws komen hoor. Deze week (zondag) ben ik jarig en komt het interview uit in de Fancy. Die ligt 6 april in de winkel. Dus het moet een beetje leuke week blijven hoor. Geen dompers...  

Het interview zal ik uiteindelijk wel even laten scannen en jullie horen nog van de uitslagen. Voor nu allemaal een hele fijne week. 

Liefs Tineke

2 opmerkingen:

Elayah zei

Hey Tineke,

ik ga voor je duimen morgen, duim jij dan voor mij? :-)
Enneh.. wel even zwaaien als je me ziet he;-)

Liefs Elayah

Zuidemaatjes zei

Succes vandaag in het UMCG. Hopelijk is het de laaste keer bij de kaakchirurg. AL moet je nu wel meer naar het umcg als de hulp daar beter is dan heb je dat er wel voor over natuurlijk.