zaterdag 9 april 2011

Fancy

Dag lieve bloggers,

Bij deze mijn interview in de Fancy. Gescand door toppertje Ilonka. Dankjewel. Zonder jou was dit niet mogelijk geweest Ilonka. Ohja en natuurlijk Crissy, zij heeft het interview afgenomen en geschreven. Dankjewel dat je dit mogelijk hebt gemaakt!

Ik vind het persoonlijk de situatie mooier weergeven dan de uitzending maar misschien mag ik dat ook wel niet gaan vergelijken. Ben heel benieuwd of jullie het kunnen lezen op deze manier en wat jullie er van vinden.

Enjoy!



Geniet van jullie weekend,

Liefs Tineke

3 opmerkingen:

Suus zei

ik vind ook dat de situatie beter is weergegeven in dit artikel dan in de uitzending. misschien is het ook makkelijker om het op te schrijven dan om de juiste beelden te kiezen. (hoewel het bij Alex wel goed gelukt was)

ik herken veel in jouw verhaal en begrijp je nu ook nog beter. Ik vind het wel eng dat je bloedingen in je hoofd kunt krijgen maar dat komt misschien omdat ik zelf een beroerte heb gehad...

jouw verhaal geeft ons hier altijd heel wat gesprekstof ha ha....

Zuidemaatjes zei

heel duideljk geschreven je verhaal en wat er met je aan de hand is. Net wat Suus schrijft misschien is het toch makkelijker om het op papier te zetten dan het te laten zien.

Anoniem zei

Hee lieve meid!
Jeetje, wel een mooi interview maar ook héél heftig! Niet te bevatten.
Maar ik vindt het zo knap dat je zo positief blijft! Echt hartstikke goed en mooi om te zien:)!
Fijn weekend meisje!
Liefs xxx Miranda