donderdag 20 januari 2011

Interview met Fancy

Vandaag weer een filmpje. Zo weten jullie meteen hoe het gegaan is tijdens het interview. Ohja voor iedereen buiten Friesland... Bij deze weer de waarschuwing voor het accent!


Verder zijn het wat "krakkemikkige" dagen. Ik ben dinsdag met mijn vader wezen schaatsen. Dat was geen succes en dat is nog zwak uitgedrukt. Mijn vader kreeg een korte en pijnlijke vliegles. En ik had moeite te blijven staan op de ijsbaan die wat mij betreft ook meteen wel bekroond kon worden als zeepbaan. Je gleed alle kanten op. En na 20 minuten proberen te schaatsen ben ik ermee gestopt. Ik heb gister nog zowat de heel dag in bed gelegen door de pijn in mijn benen na zo'n tochtje op de zeepbaan. Vandaag heb ik er eigenlijk nog last van. Hoop dat het dit weekend weer een beetje hersteld is en ik er niet meer bijloop als iemand van 85.

Liefs Tineke

ps: Ik kreeg de vorige keer ook klachten over het feit dat het geluid niet altijd even optimaal is. Dat ga ik proberen te fixen de volgende keer. Dus houd ook rekening met wat gekraak en geknetter af en toe en misschien hoor ik wat ver weg. Maar ach het blijft techniek hé.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heeeej Tineke,
Wat leuk weer een filmpje! Ik kan je heel goed verstaan hoor, en heb ook geen problemen met het geluid.
Hopelijk zijn de bijwerkingen van het schaatsavontuur snel weer verdwenen. Alvast fijn weekend.
Groetjes Karin.

Anoniem zei

He Tineke!

Kun je een foto maken van jouw interview als de desbetreffende Fancy uit is? Ben erg benieuwd! Wel leuk dat het zo goed ging, je bent natuurlijk erg getraind in het uitleggen over je ziekte!

Hopelijk voel je je inmiddels alweer wat beter?!

Liefs Merlin

Kimberley zei

Hee Tinus!!

Wat een leuke nieuwe foto:)! En natuurlijk echt grappig dat Fancy je gevonden heeft op twitter. Die ga ik zeker aanschaffen. Verder heb ik laatst het ITP-blad weer binnengekregen met je aankondiging erin. Staat genoteerd so I will stay tuned;).

Succes met alles,

Liefs Kim

Miranda zei

Hee meid!

Echt leuk filmpje en geluid vond ik ook prima! Ben benieuwd naar je artikel in de Fancy en natuurlijk naar je TV-debuut! ;-)

Fijn weekend!

Liefs Miranda

Irène's wereld zei

Leuk filmpje en prima geluid! Misschien hebben sommige mensen gewoon krakerige boxen? ;-)

Verder nog een tip voor de volgende keer als je medewerking verleent aan een geschreven artikel. Altijd bedingen dat je inzage hebt in de tekst voordat het gepubliceerd wordt! Het kan gebeuren dat er foutjes in staan (je naam verkeerd gespeld of zo) of dat de interviewer een bepaalde zin toch anders heeft opgeschreven dan jij hem hebt verteld en daardoor de context te veel verandert. Dat zou vervelend kunnen zijn.
Ik ben benieuwd naar je bijdrage!