maandag 3 januari 2011

Het "nieuwe bloggen".

Mijn goede voornemen voor 2011 was het "nieuwe bloggen" eens uitproberen. Bij deze een poging tot.... Ik had nog nooit eerder zelf een filmpje gemaakt. Heb dus ook geen idee hoe dit eruit gaat zien. Ik zie al wel dat de titel nog al duidelijk in beeld is, wat ook en uitprobeer titel was. Nouja, met een eerste poging hoeft niet alles perfect toch? Let niet op de wallen of het witte gezicht. Zo zie ik er nou eenmaal uit sinds ik ziek ben. Ben heel benieuwd naar jullie reacties!

Houd rekening met een Fries accent




Naast het filmpje gaat het leven gewoon door. Morgen staat er alsnog een gesprek met mijn casemanager van de revalidatie op het programma. Dit zou eerst verzet worden maar gaat nu onverhoopt toch door. Ik weet niet of ze morgen al een uitspraak doen of dat er gewoon gesproken wordt over wat ik van het observatie traject vond. Dat gaan jullie later van me horen. 

Later meer,

Liefs Tineke

16 opmerkingen:

Irène's wereld zei

Goed gelukt toch?! :-)
Niks geen gekke stem. En dat van die wallen en dat witte gezicht viel me niet eens op joh.
Voor jou ook niets dan goeds voor 2011! Te beginnen met die gekke hand weer in standje normaal...

Anoniem zei

Hoi Tineke,
Ik vind het een heel leuk filmpje. Je bent precies zoals ik me had voorgesteld, echt helemaal. Alleen het accent klopte niet helemaal ;-)
Ben erg benieuwd naar de uitzending van JZHMH.
Liefs Karin

Anja Brunt zei

Ha Tineke,
Wat grappig jouw ineens live te horen!
Ik kan je heel goed verstaan hoor ;-) het klinkt erg leuk. (fries accent).
Ik wens jouw heel veel gezondheid en alle goeds voor 2011!!! Hartelijke groet, Anja

Judy zei

ha Tienus,

geinig man! doorgaan!

Liefs,
Judy

Merlin zei

Hahaa! Fries accent! :P (Ik mag je uitlachen, zou je ook bij mij doen :P Ik heb namelijk een Achterhoeks accent..)

Grappig om dat te proberen zeg! Scheelt voor jou moeite denk ik of niet? Hoef je niet zo'n verhaal te typen, aan de andere kant moet je natuurlijk wel nadenken wat je zegt.

Heb wel een nadeel (huil huil), ik moet m'n muziek uit doen als ik naar jou wil luisteren :P Maar dat is niet erg ;)

Jij ook een gelukkig nieuwjaar!

Lenneke zei

Hoi Tineke,

Vooral mee doorgaan!! Leuk om je zo te horen en zien!
Voor jouw ook heel veel gezondheid toegewenst vooral voor 2011 en dat het een geweldig jaar voor je mag worden!
Liefs Lenneke

Suzanne zei

wat leuk dat nieuwe bloggen! Ik volg je al een tijdje.... :) Maar erg leuk leuk leuk!

Tineke Veenstra zei

Wat een leuke reacties allemaal. Bedankt. Ik ga er dan zeker mee door want het scheelt mij ok energie.

Liefs Tineke

Anoniem zei

Ik zeg doen dat `nieuwe bloggen` :D Super leuk!

xx Enna

Alide zei

Haha lieve Tineke
Ik had je stem al eens gehoord op de onze 'bea dag' in Oranjestad, dus die was niet nieuw voor mij.
Het Friese accent vind ik als Groninger helemaal geweldig, zolang het daar maar bij blijft.
Het Fries versta ik echt geen bal van.
Ik denk dat het nieuwe "bloggen" voor jou wel een stuk makkelijker kan zijn, hele verhalen typen kost tijd en denk ik ook wel energie.
Nou ja, het maakt niet uit waar je voor kiest.
Ik kom toch regelmatig wel ff gluren en of ik nou moet lezen of luisteren, maakt me geen bal uit..................
Kusss
Alide

geartsje zei

Hoezo fries accent Tineke? :p ik vind het wel meevallen (ben zelf ook fries, misschien ligt het daar aan?)

Maar leuk dat nieuwe bloggen! Ik zou ermee doorgaan,! (minder typen lijkt me zowiezo een hele opluchting, ofniet?)
Lijkt me wel gek de eerste keer om een filmpje van jezelf op internet te zetten..:P

Dikke tuut!

Laura zei

Ik kan je goed verstaan hoor! Leuk om het persoon achter de blog te zien :D

Anoniem zei

Hoi Tineke,

Jij ook de beste wensen voor 2011!
Wat leuk dat nieuwe bloggen!! Echt een goed idee. Fries accent, geen probleem; je mag van mij echte Frysk spreken ;)
Liefs Liesbeth

Anoniem zei

Hey Tineke,

Hartstikke leuk, dat nieuwe bloggen! Ik merk wel heel erg aan je dat je energienivo niet meer is wat het was. Hopelijk gaat het in 2011 beter met je. Ik hoop dat al je dromen dit jaar uit mogen komen en er eens iets te vieren valt voor je ipv teleurstellende uitslagen en resultaten. Als je wilt kan ik je wel eens op afstand behandelen met reiki, maar dat moet je dan even aangeven. Ik mag nl niet behandelen zonder toestemming. Ik hoef er niets voor te hebben, behalve je toestemming natuurlijk. ;-) Wie weet helpt het je.

Dikke kus,
Constance

Anoniem zei

Hee meid!
Wat leuk om je zo te zien op een filmpje. Was te lang geleden dat ik gekeken had op je blog, dus moest ik nog maar even doen.
Hoe is het met je? Liefs Miranda

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.