dinsdag 13 april 2010

Tandarts

Ohja bijna vergeten....

Vorige week was ik bij de tandarts en dat was ook weer een bezoek met een zeer hoog nuttigheidsgehalte. Had verder geen gaatjes of dergelijke maar wel steeds meer last van 't feit dat deze beste meneer zegt dat ik beter moet poetsen terwijl ik niks anders doe dan normaal.

Mijn vermoeden is eigenlijk dat 't door Sjögren komt omdat het soms ook lijkt alsof mijn tanden wat geler worden.
Maarja ik was de enige Sjögren patiënt in zijn praktijk en om die informatie daarover nou elk half jaar door te spitten daar had hij niet zo erg veel oren naar.

Soms zie ik door al dit soort opmerkingen het licht niet meer hoor. Je kiest er toch voor om in de zorg te gaan en als iemand dan net een beetje anders is dan de rest gooien ze de handdoek in de ring. Zo slecht en frustrerend vind ik dat. Is waar ik om vraag nou dan echt teveel gevraagd? Hij hoeft heus geen literatuur studie te gaan volgen ofzo maar even een A4tje inlezen moet toch wel te doen zijn? Of vraag ik dan echt teveel?

Weetje ik vind 't niet erg dat deze man aangeeft dit niet te kunnen waarmaken maar wat ik wel vervelend vind is dat als er een gebitsprobleem ontstaat ik mezelf ermee heb en terwijl het misschien eerder ontdekt had kunnen worden...

Daarom gaan we bij kaakchirurgie maar vragen of zij mij zouden willen controleren. Ik ben desnoods toch al patiënt. Daar moet ik trouwens 5 mei naartoe. Ik hoop heel erg dat ze dit voor mij willen doen!

Tot snel,

Liefs Tineke

Geen opmerkingen: