woensdag 6 januari 2010

Nieuwe look + nieuw zoek item

Een nieuw jaar verdient ook een nieuwe look.....
Tenminste dat vond ik.

Verder gaat het hier niet echt heel veel anders dan 2 dagen terug.
Ben gister nog voor een gesprek op school geweest en daar werd me verteld dat er een soort project naar Studie & Handicap zou worden opgezet.
Mijn eerste reactie was eigenlijk: "Nou ook lekker optijd". "Ik ga stoppen en dan komen jullie met een project".
Maar na 3x nadenken bedacht ik me dat het eigenlijk ook wel heel positief is. De opleiding had toch ingezien dat niet alles even lekker liep als dat ze dachten. Dit hadden ze voor een groot deel ingezien door mij omdat ik de eerste was met een nogal complexe handicap dit een HBO wilde afronden.

Er wordt dus in ieder geval wat aan gedaan en dat vind ik positief voor alle mensen die na mij komen. Dus achteraf toch heel erg positief!
Blij dat ze dit ingezien hebben en er ook echt actie op ondernemen!!!

Fijne dag nog,

Liefs Tineke

PS: Bij deze look hoort ook een nieuw item...

In de zijbalk kom je vanaf vandaag het kopje "zoeken" tegen. Hiermee kun je zowel binnen als buiten mijn weblog Googlen.

Een voorbeeldje:
Je hebt dezelfde ziekte als mij en je zoekt een bepaalde klacht, bijvoorbeeld pijn of vermoeidheid. Deze term kun je in de zoekbalk invoeren en dan zoekt dit item alle informatie binnen mijn blog voor je op! Alle stukken die ik erover geschreven heb, links, meer bloggers, het web etc.
Probeer maar uit als je nieuwsgierig bent geworden!

Geen opmerkingen: