zaterdag 17 oktober 2009

Jochem Myjer

Mijn vader en ik wilden al een hele tijd naar Jochem Myjer. We hadden vorig jaar al geprobeerd kaarten te krijgen maar dat was niet gelukt. En het leek dit jaar weer te mislukken. Ik was de verkoop datum vergeten en daar kwam ik een paar dagen later achter, dusja de kaarten waren uitverkocht.

Toen hoorde ik via via dat hij ook in de Harmonie in Leeuwarden kwam. Snel op de website gekeken, maarja uitverkocht natuurlijk.
Ik kon me wel op de wachtlijst laten zetten... Eigenlijk vond ik dat wat zinloos maar heb me toch maar ingeschreven.

Werd ik gistermiddag gebeld dat ik kaarten heb voor de show van vanavond. Ik zelf was ondertussen allang vergeten dat ik op de wachtlijst stond en had helemaal niet verwacht dat ik gebeld zou worden.
Helemaal blij natuurlijk een te gek begin van het weekend/herfstvakantie vind ik zelf!

Tot blogs,

Liefs Tineke

Geen opmerkingen: