zaterdag 19 september 2009

Feestweek

Het jaarlijkse dorpsfeest stond deze week weer voor de deur. Hier hoort elk jaar gondelvaart op wielen bij. Wij hadden dit jaar Koning Winter gebouwd. Hieronder een paar foto's;



Na de optocht was er een feest in de tent en de prijsuitreiking natuurlijk. Er rijden 10 gondels en er wordt een figurantenprijs uitgereikt, een publieksprijs, jury prijzen en een stimuleringsprijs.
We hadden de 3e figurantenprijs, de eerste publieks prijs en de 4e jury prijs!
Het was echt een heel gezellig feest daarna. Voordat ik in mijn bedje lag was het volgens mij kwart over 3 ofzo. Het was gewoon gezellig. Ondertussen ben ik de schade aan het opmaken. Een paar blauwe plekken en een groot plek puntbloedingen en wat brak natuurlijk. Er werd heel erg veel geduwt en gesprongen dat vond ik best wel eng nu met die lage bloedplaatjes weer.
Vanavond nog een avond gondelvaart en feest en dan is de feestweek '09 hier weer voorbij.
Maandag begint het "echte" leven weer en dat begint meteen met bloedprikken. Ik hoop zo dat het niet teveel gedaalt is....
Maandag meer!
Liefs Tineke

1 opmerking:

Ilonka zei

Leuk en nu maar hopen dat de uitslag ook "leuk"is.....