maandag 3 augustus 2009

Laatst ITP nieuwsbrief.

Hee Bloggers,

Ik heb de laatste ITP brief nog even geprobeerd te scannen. Dat is gelukt alleen nu heb ik deze in een Adobe Reader document. Dit document kan ik niet uploaden op de site en jammer genoeg kan ik er ook niet in knippen of plakken.
Ik ga proberen het blad binnenkort nog een keer te laten scannen maar dan als afbeelding en niet als reader document. Afbeeldingen kan ik namelijk wel uploaden.

Voor de mensen die het blad wel graag alvast willen hebben, ik kan het wel verzenden via de mail. Als je dit wilt laat het me dan even weten.
Mail me, zet een reactie onder dit bericht, laat een berichtje achter in het gasten etc...

Het stuk gaat over de nieuwste medicatie Eltrombopaq en Romiplostim en er wordt vertelt over de enquete die is ingevuld door de patienten die lid zijn van de vereniging.

Ik hoor 't wel...

Liefs Tineke

Geen opmerkingen: