woensdag 4 maart 2009

Groningen gebeld..

Vanochtend belde ik met Groningen, (dit keer voordat de poli gesloten was). Volgens de assistente stonden er wel uitslagen en ze zou me doorverbinden met Leijsma. Na even wachten werd ik teruggekoppeld naar diezelfde assistente. Ze zei:" Ja ik heb net snel even met Leijsma gesproken en ze belt u binnenkort wel een keertje terug"!

Okee? Nou Doeggg,

Tsjah wanneer is binnenkort? Dat kan ook wel volgende week worden. Op een of andere manier vond ik de reactie van deze vrouw een beetje vreemd. De uitslagen waren er en Leijsma ook. Ja misschien had Leijsma het gewoon druk, maar waarom geloof ik dat niet?

Dit denk ik mede omdat we al eerder gebeld hadden. Toen is er beloofd dat er een mail naar Leijsma zou gaan met de vraag mij te bellen. Dat was vorige week vrijdag, volgens mij. Daarna heeft ze nog geen contact opgenomen..

Ik hoop niet dat hier ondertussen iets gaande is waar ik niks vanaf weet want daar heb ik een bloed hekel aan! Maar misschien sla ik ook wel wat op hol hoor en is er niks aan 't handje.
We shall see,

Liefs

Geen opmerkingen: