woensdag 11 februari 2009

Navraag;

Ik heb nog even navraag gedaan en het medicijn Romiplostim dat ik hieronder beschreef, is hetzelfde als AMG 531. Dan komen er dus geen drie nieuwe medicijnen op de markt maar twee.

Morgen hebben we een bel-afspraak met mijn nieuwe witte jas, Mevrouw Bootsma. Zij schijnt veel van Sjögren af te weten. Ook zij zit in het onderzoek waar ik aan meewerk. Vanaf 2 april is ze daarom mijn nieuwe Reumatoloog. Tenmiste als ik 't goed begrepen heb. Wel een beetje jammer van Mevrouw Leysma, want die was wel heel aardig. Alhoewel deze mevrouw ook wel heel aardig leek...

Misschien morgen wat meer informatie over Sjögren.

Liefs Tineke

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Tineke,

Ik zal ook even hier een pessimistische input geven. Witte jassen zijn altijd aardig als ze iets van je willen :-). Wij gaan a.s vrijdag weer praten met de arts. Deze keer is dr v/d Heuvel -Eibrink er ook bij. We waren haar al erg vaak op internet tegen gekomen als we PNH intikten in combinatie met AA en children. We kwamen er door dr Beishuizen achter dat ze bij ons op de poli werkt, omdat de dokter het een paar keer over haar had als zijnde de arts waar hij mee overlegt. We hebben de stoute schoenen aangedaan, en gevraagd of ze bij het oudergesprek kon zijn. Dat kon gelukkig en vrijdag is het zover. Het is ook wel tijd dat wij eens een keertje duidelijke antwoorden krijgen, want zo gaat het echt niet. Je leest wel hoe het gegaan is.

Kus,
Constance