woensdag 26 november 2008

Oproep? Waar blijf je nou!

Hier wachten we nog steeds op een oproep van Dr. de Wolf oftewel het UMCG. We hebben maandag en dinsdag gebeld. Beide keren hebben assisentes zich uitgesloofd om afspraken uit de mouw te schudden maar het is niet gelukt. Er waren nog geen afspraken gemaakt voor mij. Gister de Wolf aan de lijn gehad en die wachtte dus nog op een nieuwe afspraak voor het biopt...

Ik heb zo'n vermoeden dat het deze week niks meer wordt. Ondertussen had het van mij allemaal wel zo'n beetje achter de rug mogen zijn. Vandaag een vrij dagje maar school gaat verder gewoon door, ontzettend vermoeiend! Gelukkig is het wel leuk, dat is mijn redding. Hahaaha!

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Tineke Veenstra zei

Hallo Anca,
Wat een pech voor je zoontje zeg. Hij is ook nog maar heel jong! Niet dat ik oud maar 7 jaar..

Ik wil je best eens wat meer vertellen hoor! Je mag ook best een mailtje sturen naar itp-tineke@hotmail.com
Je mag ook jou mail adres geven als je dat leuk vind. Of anders zet ik hier nog weleens wat neer..

Groetjes Tineke