donderdag 13 november 2008

Flinstering


Hee Bloggers,

Nog een fotootje van het weekend Breda hiernaast. Helemaal vergeten om meer foto's te maken! Wel jammer maar deze vind ik ook al leuk!

Voor de kenners van; "Mijn tent is top" is Flinstering vast wel bekend. Voor degene die het niet kennen, een top restaurant van de televisie. Dit restaurant is er met de prijs vandoor gegaan dit seizoen.

Het is inmiddels ook alweer een week geleden dat ik gestopt ben met de Prednison en geloof me ik zit al lichtelijk in de stress voor volgende week..
Heb alweer want kleine blauwe plekjes gezien en daar wordt ik bepaald niet vrolijk van. Ik ben bang dat het terugkomt..

Volgende week donderdag dus bloedprikken, laat het nog 227 zijn!

Speak to you soon!

Xxxxxxxxxxx

ps: Wat betreft dat stukje hieronder over Positiviteit, vond ik gewoon een bijzonder stukje. Vooral niet gaan denken dat de "gezonde" mensen hier niet positief zijn want dat zijn ook allemaal toppertjes!

2 opmerkingen:

MJT zei

Hoi Tineke,

Ik maakte me in het begin ook altijd bij blauwe plekjes weer zorgen dat de plaatjes minder waren. Toch was dit steeds niet het geval, terwijl andersom in het begin, voor het starten met prednison, het wel zo was dat ik ineens minder plekken kreeg en de plaatjes toch gedaald waren.
Maar succes, hoop voor je dat je plaatjes stabiel gebleven zijn. Ik mag morgen weer naar de internist!

p.s. vraagje: had jij bij het afbouwen (ik zit nu op 15 mg) ook zo'n last van een grieperig gevoel? (hoofdpijn, misselijk, soort spierpijn overal in je lijf?)

Tineke Veenstra zei

Hee MJT,
Jáá vervelend hé, dat je altijd moet uitkijken naar plekjes en andere dingen die wijzen op gezakte plaatjes.

Jij ook succes bij de internist hoop dat alles goed gaat! Je mag het altijd laten weten, dat vind ik wel leuk..

'T zelfde hoop ik natuurlijk ook voor mezelf.

Nu ik gestopt ben heb ik inderdaad last van soort spierpijnen en steken van pijn in mijn lichaam. Ook heb ik soms het gevoel alsof ik koorts heb maar dat is dan niet zo. Ook ben ik wel misselijk, eet heel weinig. Ben meer afgevallen van Prednison dan aangekomen!

Als je nog meer vragen hebt? Je mag ze altijd stellen hoor!

Groetjes Tineke