vrijdag 17 oktober 2008

Even paar kleine bedankjes

Ha, herfstvakantie. Lekker man, doen wat je wilt en uitslapen natuurlijk! Waar ik meteen vandaag maar mee ben begonnen. Kwam om 12 uur uit mijn bedje rollen!

Even een paar daagjes vrij heb ik dan ook wel weer nodig. De opleiding is echt leuk maar soms wel zwaar. Heb ook een kleine achterstand maar dat haal ik deze vakantie wel weer in! Vind het tot nu toe echt goed gaan...

Iedereen trouwens harstikke bedankt voor jullie reacties op mijn stukje in de nieuwsbrief! Echt leuk. Vind het leuk om mensen die ook ITP hebben mijn verhaal te vertellen en hun misschien weer te helpen!
Antoinet, harstikke bedankt voor het toesturen van nog wat nieuwsbrieven, voor zoals jij zei mijn "Fans"..

Heb ik eigenlijk trouwe fans, hahahha?

Nou donderdag vertel ik wel weer over Groningen!

Xxxxxxx

ps: Zijn er nog mensen die ook naar de patientendag in Roermond komen? Heb er nu al echt zin in.. Staat al weken in mijn Agenda!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Tinus,

Natuurlijk heb je fans! Ik kom niet zo heel vaak kijken op je blog, maar ik ben wel een trouwe lezer. Roermond? Ik weet het nog niet, we hebben nog steeds geen auto. Als we komen laat ik het wel weten.

Liefs Constance