woensdag 24 september 2008

# UMCG

Ja morgen moet ik weer naar Groningen. Ben nieuwsgierig naar de plaatjes maar stiekem ook wel een beetje zenuwachtig. Wat nou als het slecht is?

Op school is het ook echt druk. Af en toe iets té druk voor mij! Ik moet kiezen voor school of mijn gezondheid en dat zijn 2 kwaden.
Ik vind het leuk op school en wil niet achter raken maar ik wil me ook niet 5x in de rondte werken wat ik op 't moment wel doe!

We laten morgen ook bloedprikken op de antistoffen om te kijken of ze nog steeds weg zijn. Als ze nog steeds weg zijn gaat het biopt in November niet door, Yes yes yes!

Jullie horen 't morgen wel!

Xxxxxxxx

1 opmerking:

Alide zei

Mooie foto's vooral die bovenste.
Je bent een mooie meid.
Wacht met je mee op de uitslag van de antistoffen.
Heb je al een gasprek gehad op school, over die......(wil een lelijk woord typen, maar weet niet welke).
En de rijschool....heb je daar al iets mee gedaan??
Blijf je ons ook op onze Beatrix Hyves (BH) op de hoogte houden.
Liefs
Alide