maandag 29 september 2008

ITP Nieuwsbrief

In begin augustus heb ik een stukje geschreven voor de ITP nieuwsbrief. De brief zou in september door de bus vallen met mijn stukje achterop natuurlijk! Je wilt niet weten hoe vaak ik naar die brievenbus ben gelopen, en maar hopen dat die brief er nou eens was. Ik wilde het resultaat weleens bewonderen. 10.000x teleurgesteld met reclame en andere post troepjes.
Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover... Onder het stukje had ik mijn email adres gezet (itp-tineke@hotmail.com) heb ondertussen al 5 reacties gehad!

Echt leuk om eens te lezen dat je toch niet te enige bent met een bloedziekte waarvan bijna niemand van uberhaupt het bestaan afweet! Ik weet ook heus wel dat ik niet de enige ben, maar in een dipje wil ik soms nog weleens eens denken dat ik de enige ben..
Iedereen alvast bedankt voor jullie reacties, en meer reacties zijn altijd welkom ik ben er gek op!
Ik ga snel nog wat dingetjes voor school maken..

Tot snel,

Xxxxxxxxxxxxxxxxxx

ps: als het lukt probeer ik het stukje te scannen

2 opmerkingen:

Antoinet zei

Heee Tineke,

op aanraden van Kees van Eijk toch maar eens gaan lezen op je site.
Balen van je rijbewijs zeg. Dat krijgt vast nog een staartje.....
Ach, driemaal is scheepsrecht toch?
En oja, ik stuur je een paar nieuwsbrieven toe, originele exemplaren. Als je ze van een handtekening voorziet hebben je fans straks een unieke nieuwsbrief welke later misschien een gewild artikel wordt.

Constance zei

Hoi Tineke,

Ik heb je stukje gelezen hoor. Het was goed geschreven en las lekker weg. Verborgen talent?????

Liefs Constance