donderdag 28 augustus 2008

Home

I survived! Ik ben weer thuis en heb de SSW (studiestartweek '08) overleeft, hahah! Nee het was gezellig hoor.
We hebben echt veel gedaan de afgelopen dagen zoals: spooktocht, karoake, bonte avond, vossenjacht, hoorcollege's, onnozele tochtjes Leeuwarden, kroegentocht en survivallen.
Zit de komende 10 weken in een klas met 12 mensen, een gezellig groep waarvan 5 duitsers en dus 7 nederlanders! Het is een beetje een mengel van engels, nederlands, fries en duits door mekaar.. Je hoort de leukste woord combi's, hahaha!

Nu weer thuis ben ik wel moe maar het valt me eigenlijk 100x mee. Ik had verwacht dat ik niet zou Surviven, hahaha!
Morgen moet ik nog even met Leysma bellen over de uitslagen van die antistoffen, hebben ze vorig week nog op geprikt. Ben wel benieuwd, maar denk niet dat er wat veranderd is.

Volgende week vrijdag moet ik naar Dr. de Wolf

Xxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen: