donderdag 10 juli 2008

No titel today!

Haa People,
Hoe gaat 't met jullie? Ben je dit zeik weer ondertussen ook al zat? Eigenlijk is het ook nooit goed hé; Het moet altijd aan nogal wat eisen voldoen. Wat een gezeur eigenlijk,..
Nou hier is het dus vooral regenachtig, nee grapje! Hier gaat het wel z'n gangetje, ik zie wat blauwe plekjes waar ik niet zo tevreden over ben. Daarom ga ik volgende week even prikken in; Jawel Groningen!

Ik heb ondertussen ook een leuk zomerbaantje opgedaan bij een Kapsalon, echt leuk hoor! Een paar dagen terug mocht ik nog iemand het haar föhnen, hahahahha!
Dat voelt zo dom als je dat nooit eerder bij iemand anders hebt gedaan! Verder mag ik het sieraden winkeltje doen en doe ik wat klusjes in en rondom de kapsalon. Het is net een baantje voor me want het zijn niet zoveel dagen & uren in de week en het is wel gezellig.

Nou fijn weekend allemaal & blijf duimen voor beter weer hé, hahah!

Xxxxxxxxxx

Geen opmerkingen: