donderdag 7 februari 2008

Zóóóóó moe

Haa Bloggers,
Hoe gaat het ? Ik ben echt zóóó moe. Ik slaap echt gaten in de dag maar het mag allemaal niet helpen. Ben net zo snel weer doodmoe. Stiekem ben ik wel een beetje blij dat ik morgen met Prednison mag beginnen, want ik voel me echt super brak. Aan de andere kant ben ik bang wat de bijwerkingen gaan zijn....schijnt echt een paardemiddel te wezen.
Hoop zo dat dit een beetje helpt om wat meer energie te krijgen en natuurlijk die bloedplaatjes omhoog te krijgen.

Vanavond after party van het concert van afgelopen zaterdag. Even gezellig nazitten en kijken hoe we verder gaan.
Gewoon Gezellig !!!!!

You'll hear from me,

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

zaina zei

Hey tineke,

Zoals je weet ben ik al een tijdje prednison (medrol) aan het innemen.Volgens mijn dokter is het door dit medicament dat mijn bloedplaatjes nu gestabiliseerd zijn. In het begin had ik veel last van allerlei kwaaltjes die bij de medrol horen, maar het best is om je er door te slaan. Ik heb momenten gehad dat ik niet op mijn benen kon staan, mijn hart beefde enz.... En soms had ik weer energie. Je zult er doorheen moeten, maar ik hoop dat je er niet zoveel last van zult hebben.

groetjes en tot nog eens!