maandag 3 december 2007

Soms best raar..


Harstikke leuk als je weer eens een oud school genootje tegenkomt. Even praten wat diegene nu aan het doen is !

Helemaal gestort op een nieuwe school en opleiding. Sommige ondertussen gestopt en alweer in een nieuwe opleiding ingestroomd.

Jáh en wat doe jij nu; Tsjah, ik heb in de zomer maar even besloten om ITP te krijgen en daarna te stoppen met de pabo !
Neeh zo zou ik het niet zeggen hoor, maar het blijft een beetje gek om te vertellen omdat ik me soms helemaal niet ziek voel !
Ik denk dat het daarvan komt !

Heb helemaal zin om volgend jaar aan iets nieuws beginnen ! Denk dat ik SPH ga doen, echt heel leuk !
Eigenlijk hoop ik dat dit jaar snel voorbij is ! Heb 't gehad met 2007 !


Xxxxx

Kom maar op met 2008, 'k heb der zin in !

Geen opmerkingen: