zondag 2 december 2007

Sinterklaas weekendje..

Sinterklaas is bij ons alweer geweest..
Iedereen had hele mooie kado's. Ik had parfum, kussens, kadobon en chocolade letters. Ohjah en nog mooie armbandjes !
Mijn neefjes waren helemaal lirisch natuurlijk, hahahah !
Woensdag komt hij hopelijk nog en keer..

Verder gaat het met mij wat op en neer, 14 dec naar de Reumatoloog, daar zie ik opzich wel wat tegenop.
Ik heb er nog geen last van maar je weet gewoon niet wat zij gaat zeggen..

Allemaal een fijne week toegewenst

Xxxxxxxxx

1 opmerking:

Ronald Zijlstra zei

Tineke lieverd!
Hoe gaat het? Ik dacht ik moet maar weer wat nieuwe foto's zetten op mijn website anders wordt Tineke boos!
Dus lekker sinterklaas gevierd? Bah 14 dec naar de reumatoloog? Succes!!
Wanneer moet ik komen koken deze week? Komt isa ook?

xxro