maandag 10 december 2007

Christmas Time

Jaja daar was ie alweer de Merry Christmas tijd..
De kerstboom staat bij ons alweer zoals je ziet, let daarbij vooral even op de datum.
Geloof me om één zo'n boompje heb je heel wat stress hoor.. !
Eerst was hij te kaal, daarna zat er teveel licht in... toen te weinig slingers daarna weer teveel ballen ! Daarna vond ik dat de snoepkransjes misten..
Noujah hij is eigenlijk nog niet helemaal af want er moeten nog 2 zwarte slingers door ! Alleen die moet ik zometeen nog gaan halen..hahahah !
We zitten ook alweer helemaal in de kerstliedjes. Vooral Skyradio gooit je dood met I'm driving home for Christmas & All I want for Christmas is You !
Verder gaat het hier allemaal zijn gangtje wel ! De apotheek belde weer dat ze Inge nog niet te pakken hebben gekregen. Inge had iets van de medicijnen verkeerd opgegeven, nu moet ze dus met iets anders toestemmen voordat ik de medicijnen kan krijgen ! Ook de puntbloedingen en plekken in de mond nemen weer wat af...
Helaas hoorden wij ook vandaag dat een oud oom van mij een hartaanval heeft gehad en nu op de IC ligt, Veel Sterkte gewenst !
You'll hear from me !
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen: