woensdag 3 oktober 2007

Mooooooeeee !

Eindelijk terug van stage, ben ik op de bank neer geploft en tot 3 uur geslapen.
Die kinderen ik groep 1 zijn echt schatjes maar kosten mij zoveel Energie !!
Vandaag hadden we een goochelshow ! Hahahaha machtige vent !! Andrys uit groep 1 toverde spekjes voor ons !

BNN pleegde ook nog een belletje, we hebben de afspraak vanwege korte gesprekstijd verzet naar Maandag !
Ben heeel benieuwd !!

Hoe gaat het met jullie allemaal ? Vet lief dat jullie hier even komen om wat te lezen !!

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3 opmerkingen:

Ronald Zijlstra zei

hmm bah das wel ff slecht nieuws ja! maar ja je hebt het nog niet!! ga daar maar van uit! leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt met al die kinderen!
Ben benieuwd naar bnn ;) xx ro

Anneke Mollema zei

He Tineke!

Wat vervelend dat je reumadrager bent! Slecht nieuws :(

Stage is in het begin supervermoeiend, maar dat went! Vanaf het 3e jaar kost het al veel minder energie :P Hehe.. nog ff doorbijten dus. Heeeeeel veel succes met de kids! En vergeet er niet ook van te genieten :D En te leren natuurlijk, ahum.

Liefs Anneke

constance zei

Hee Tineke,

Heeft iedereen het eten overleeft? Hihi grapje. Ik hoop dat het gesmaakt heeft, maar dat zal wel na zo'n hazeslaapje(ahumm)op de bank. Kan die stoere goochelaar niet even hier langskomen? Wij zijn gek op spekkies. Nou, ik spreek je later.

Liefs Constance