zondag 28 oktober 2007


Haaii die Bloggers ;;
Was het interview in de Fancy leuk ? Ik heb alweer een aantal schooldaagjes achter de rug. Ben ondertussen gestopt met de Pabo.
Het was heel vervelend om het niet te kunnen bijbenen en je bent gewoon met hele andere dingen bezig. Ook was de opleiding niet echt mijn ding. Ik ga in het nieuwe moduul 3 weken met SPH meelopen om te kijken of ik dat leuk vindt !
Ik begin pas in September aan een nieuwe opleiding. Dan hoop ik weer gezond te zijn, haha !
Gister Quat geprobeerd, ik had er wel heel erg zin aan ! Maar toen ik daar kwam en er zoveel mensen waren vond ik het toch heel eng en was ik bang dat er wat zou gebeuren.
Ik heb me na een uurtje jammer genoeg laten ophalen !
Vandaag familiedag ! Heb ik nog een paar leuke foto's aan overgehouden ! Dat ben ik met Lisanne, mijn nichtje van een half jaar !
Morgen is het weer tijd voor Apeldoorn ! Ben benieuwd hoe ut gaat !? Ohjah ik heb ook gebeld met BNN en het bloedprogramma kon niet doorgaan maar nu proberen ze de verhalen in andere afleveringen te zetten ! Ik hoop zo dat het lukt !
You'll hear from me !
Xxxxxxxxxxxxxxx

6 opmerkingen:

Zaïna zei

Hei tineke,

Bij mij is ook itp vastgeseld, en voorlopig krijg ik ook immoglubines, ik heb nu woensdag en donderdag 11 flesjes gehad via infuus, elke flesje was 10 g. Ik voel me nu nog suf, maar ik wou je enkel sterkte toewensen en je laten weten dat er nog mensen zijn die het op dit moment heel moeilijk hebben.

Maar ja we moeten er ons doorslaan, hé!

groetjes

Anoniem zei

tineke, nog een klein vraagje, wat is anti -d eigenlijk, en kan dit helpen, want ze zeggen me hier dat de volgende stap de milt eruit halen, en daar heb ik het moeilijk mee!

zaina zei

't is nog altijd met mij, zaina, hé

Tineke Veenstra zei

Heeyy Zaina,
ik wil je graag wat info geven over medicijnen !
Maar mag ik misschien je mail adres ofso !?
Want ik weet niet zo goed waar ik nu moet reageren ?
Groetjes !

Tineke Veenstra zei

Je mag altijd mailen naar tineke15@chello.nl dan heb ik ook meteen je mail adres en kunnen misschien wat verder praten !

Groetjes

zaina zei

Hey tineke,

Ik heb je mijn email doorgezonden.

groetjes