donderdag 4 oktober 2007

Gaar op de Donderdag !

Ik werd vanochtend wel zo half gaar wakker dat ik maar afgebeld heb met mijn stage. Ik geloof dat ik iets gezegd heb al ik ben bot min en heel moe of ze dat maar even door wouden geven.
Daarna heb ik mijn diepe slaap weer voortgezet...Hahahah !

Vandaag hebben we opa nog even naar huis gehaald, na het Talma Volksdans middagje...
Pap en mam zijn hem nu aan het wegbrengen !

Ik ben een spel aan het zoeken voor mijn kleutertjes....het is nogal moeilijk in te schatten wat die kids weten en wat niet...
Maar ik geloof dat ik iets gevonden heb !!!

Ik zal zometeen maar weer gaan pitten ben echt super moe !

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

Constance geeve zei

Hoi Tineke,

Haha ik hoop dat ze begrepen hebben wat je bedoelde, of heb je het gewoon in kleutertaal gezegd? Dan zijn zij vast de enige die het begrepen.

Vanmorgen zijn we weer met Thomas bij Dr. beishuizen geweest. Tho zijn Hb is eng laag. 3.5, maar de dokter durfde het nog wel aan tot dinsdag omdat de reticulocyten, de jonge rode cellen heel hoog zijn. Rust jij mjaar lekker uit het weekend, want volgende week moet je wel genoeg energie hebben voor je interview met Maja van BNN! Zet hem op he! Laat ze maar zien dat je niet zielig bent.

Groetjes en een dikke knuffel,

Constance