dinsdag 23 oktober 2007

Beloofde Fancy !

Je kunt de afbeelding aanklikken, internet opent dan een nieuw scherm waarin je als het goed is de tekst kan lezen. Zoniet kun je dit proberen ;;

Je kunt de afbeeldingen aanklikken en dan opent internet ze in een nieuw scherm, dan kun je ze zelf opslaan in je documenten. Heb je dit gedaan dan kun je in mijn documenten met de rechter muis-knop op de afbeelding klikken en deze openen met.... windows viewer !
Hierin kun je de afbeelding inzoomen zodat je de tekst kan lezen ! Wil dit ook niet openen dan de afbeelding in een programma waar je kunt inzoomen !

Dit alles is door Sibilla mogelijk gemaakt ! Bedankt meisje !

1 opmerking:

Constance zei

Hoi Tineke,

Goed van je om dat artikel erop te zetten. Ik ben wel benieuwd wat voor infuus ze dan gehad heeft, maar ja, ik zou het niet wezen als ik het naadje van de kous niet wilde weten. Heb je zondag 28 oktober (a.s zondag) wat te doen? Laat het me even weten via de mail.

xxxx