dinsdag 25 september 2007

Tamminga Belde

Hij had weinig nieuws voor mij want de uitslagen van het bloed waren nog niet binnen.
Hij vertelde dat ik een hoog aantal antistoffen in mijn bloed heb waardoor ik misschien ook een afkeer tegen anderen stoffen in mijn lichaam kan hebben.
Daar is mijn bloed dus op getest.
Het enige dat hij wist te vertellen is dat ik geen afkeer heb voor rode bloed cellen. Nou dat is toch stukje goed nieuws !

Hij belt volgende week over de rest van de uitslagen.
Xxxxxxxxxxxxxxxxx

2 opmerkingen:

Ronald Zijlstra zei

Hey Tinuz!
Hartstikke goed een eigen site :)
Dus nog geen uitslag? :( xx ro

Constance Geeve zei

Hoi Tineke,

Wat een gedoe he die ziekenhuisbezoeken? Thomas begint het volgens mij al als ons vakantiehuisje te zien. Haha, ze moeten alleen wel wat aan dat warme eten doen vind hij. Het is niet bepaald een 5* restaurant ;-) Hoe gaat het verder met je? Bevalt je opleiding een beetje of ben je er nog niet echt aan toegekomen? Ik merk aan Thomas dat hij het fijn vind contact te hebben met zijn klasgenoten, maar die kent hij natuurlijk al een tijdje. Afgelopen vrijdag waren de bloedplaatjes van Thomas 6,(en nog nooit spontaan een bloeding gehad!) maar vandaag was het gelukkig weer 13. Het is nog niet veel, maar het is weer omhoog. Toen Thomas voor het eerst in het ziekenhuis kwam dachten ze dat hij ook ITP had. Inmiddels zijn ook de waarden van zijn rode cellen en bepaalde witte cellen zo ver gedaalt dat ze erachter zijn dat hij een ernstige aplastische anemie heeft. Ze hebben hem al weer een week geleden behandeld en nu moeten we afwachten. Bij aplastische anemie vallen de lymfocyten het eigen beenmerg aan omdat het denkt dat het een virus is. Nou, ik ga maar eens proberen te slapen. Als ik jou of je moeder nog ergens mee kan helpen hoor ik het graag, maar je zit heel goed bij Antoinet van de ITP-pv Zij kan je erg veel vertellen en je ook met leeftijdsgenoten met ITP in contact brengen. Mijn e-mail adres is constancegeeve@hotmail.com We hopen met jou dat je snel beter wordt.
Groetjes Constance